Tiedote 11.3.2019

Timo Heikkilä valittiin Suomen Sikayrittäjien puheenjohtaksi

Tampereella (8.3.2019) pidetyssä Suomen Sikayrittäjät ry:n vuosikokouksessa valittiin johtokunnan puheenjohtajaksi Timo Heikkilä. Uutena varapuheenjohtajana aloittaa Rita Wegelius Hattulasta.

Timo Heikkilä on toiminut aikaisemmin Sikayrittäjien johtokunnan varapuheenjohtajana kolme vuotta ja varapuheenjohtajaksi valittu Rita Wegelius on työskennellyt johtokunnan jäsenenä viisi vuotta.

Varsinais-Suomen Ruskolta kotoisin oleva sikayrittäjä Timo Heikkilä on 52-vuotias. Hänen omalla kotitilallaan on porsastuotantoa.

Sikayrittäjien uusi puheenjohtaja kiitti 10 vuotta puheenjohtajana aktiivisesti toiminutta Martin Ylikännöä erittäin merkittävästä panoksesta suomalaisen sianlihantuotannon hyväksi. Huittisissa vaikuttava Martin Ylikännö ei ollut enää käytettävissä puheenjohtajaksi.

Vuosikokous valitsi johtokuntaan seuraavat uudet jäsenet: Lasse Lukkari Kouvolasta, Tapani Lähteenmäki Kankaanpäästä ja Juho Riuttamäki Huittisista. Edellisten lisäksi johtokunnassa jatkavat: Jonas Hulden Kruunupyystä, Juho Jääskeläinen Iisalmesta, Tiina Puska Ilmajoelta, Heikki Sampolahti Helsingistä, Aleksi Tuominiemi Halsualta ja Harri Äijö Kurikasta.