Tiedote 10.1.2018 / Mattila Bros.

Mattila Bros. panostaa liiketoiminnan sekä innovatiivisten uusien elintarvikkeiden kehitykseen

Mattilan uutena toimitusjohtajana aloittaa 14.1.2019 Toni Vuohelainen. Vuohelainen on kouliintunut ja innostava myynnin sekä liiketoiminnan kehittämisen ammattilainen ja vastaa Mattilassa myynnin sekä liiketoiminnan kokonaisvaltaisesta kehittämisestä. Toimitusjohtajan roolista luopuva Tero Sivula jää yhtiön aktiiviseen hallitukseen sekä päivittäisissä tehtävissä ottaa uuden roolin yrityksen visionäärinä. Sivula vastaa jatkossa myös yrityksen viestinnästä sekä yrityksen yhteyksistä suurimpiin asiakkaisiin.

Mattilan hallituksen puheenjohtaja Essi Sivula toteaa henkilöstömuutoksista seuraavaa:

• Yrityksemme tulevaisuuden menestyksessä tarvitsemme Tonin vankkaa osaamista myynnistä ja liiketoiminnan kehittämisestä sekä Teron kykyä nähdä tulevaisuuteen yhdessä asiakkaidemme kanssa.

Mattila Bros. on 60 vuotta vanha, nuorekkaasti ajatteleva ja notkea elintarvikealan toimija, jonka kivijalkatuotteina ovat vuosikymmenten ajan olleet aidot ja konstailemattomat lihajalosteet jotka antavat tukevan perusmuurin koko toiminnalle. Vuoden 2018 myynnin kasvu oli noin 10 %, mikä kertyi uudesta eläinten hyvinvointiin pohjautuvasta Vapaan Possun tuoteperheestä sekä vaihtoehtoisiin proteiininlähteisiin perustuvista uusista tuotteista.

Mattilan tuotteet valmistetaan omassa tuotantolaitoksessa Ylöjärvellä, jossa toimii myös suosittu lounasravintola-tehtaanmyymälä Palwaamo.